Bel ons direct als u:
- Een gaslucht ruikt, draai direct de gaskraan van de gasmeter dicht.
- Er koolmonoxide rond uw ketel gemeten wordt, draai direct de gaskraan van de gasmeter dicht.
- Een ernstige lekkage aan uw cv ketel heeft, draai direct de watermeter dicht.
Dit kunt u zelf eventueel alvast doen tijdens een storing:
- Check of de ketel nog stroom heeft. Misschien is er een stop uitgeslagen of is er een elektriciteitsstoring in uw straat.
- Check de storingscode van de cv-ketel en raadpleeg de handleiding. Heeft u deze niet meer, dan kunt u hem vaak downloaden op de website van het merk. De storingscode geeft vaak nauwkeurig aan wat het probleem is.
- Check de gaskraan: staat deze open? Zonder gas geeft de cv-ketel een storing aan.
- Check de keteldruk. Is deze te hoog dan moet u de ketel ontluchten om de druk te verlagen. Vaak moet u hierna de ketel ook weer bijvullen. Is de druk te laag, dan moet er juist meer water bij.
- Hoort u geluid in de leidingen? Dit is ook vaak een teken dat u de leidingen moet ontluchten. Hierna zou het probleem verholpen moeten zijn.
Onderhoudscontract
Als u kiest voor een onderhoudsabonnement, dan kiest u voor zekerheid. Uw CV-ketel en/of andere apparatuur wordt jaarlijks onderhouden en gecontroleerd. Tijdens het onderhoud worden er geen voorrijkosten, reisuren en arbeidsuren in rekening gebracht. Enkel de kosten aan materiaal worden doorberekend, wel wordt de tijd na het eerste uur van de reparatie verrekend, het eerste uur valt in het onderhoudscontract.
U kunt ook gebruikmaken van onderstaand storingsformulier.
heeft uw installatie een storing en hebt u een onderhoudscontract bij Gevers? dan zorgen wij dat deze snel verholpen wordt.
Storingen van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 16:00 melden? Wij helpen u zo spoedig mogelijk!
Buiten kantoortijden? Hiervoor gelden aangepaste tarieven.
Momenteel hebben wij een stop wat betreft storingen van nieuwe particuliere klanten.